Güz Okuma Şenliği 2014 | Birinci Ay

Şaşırmadığım üzere bu ay o kadar az okudum ki! Büyük olasılıkla tüm şenlik boyunca pek kitap okuyamayacağım - şenliği tamamlamayı ummuyorum bile - fakat yaz şenliğini görüp katılmayı çok istemiştim; böyle de olunca insan tamamlayamasa da bile "katılmış olmak" için katılıyor işte! (Yani en azından ben.)

Tüm kategorileri tekrardan paylaşmaktansa, bu ay boyunca neler okudum ve hangi kategorideydi, onları paylaşmayı daha uygun görüyorum. Böylece hem okumadıklarım çok göze batmaz (:P), hem gereksiz uzatmamış olurum, hem de sıralamada yer alabilmek için gereklilikleri yerine getirmiş olurum.

Bakalım Athena bu ay neler okumuş?

7. Kategori (10 puan): Türk bir yazardan bir öykü kitabı.
Geniş Zamanlar / Ayşe Kulin / Remzi Kitabevi / 134 Sayfa

8. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.
Mezarla Randevu / Jeaniene Frost / Artemis Yayınları / 448 Sayfa

16. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap.
Son 18 Saniye / Goerge D. Shuman / April Yayınları / 318 Sayfa

17. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Aşkın Ömrü Üç Yıldır - Frédéric Beigbeder / Doğan Kitap / 170 Sayfa

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Bir Cinsel Sapığın Gizli Hayatı / J. Alexander Bokin (Yabancı/Erkek) / Yirmidört Yayınları / 128 Sayfa
Emblem of Eternity / Angela Corbett (Yabancı/Kadın) / Pendrell Publishing / 320 Sayfa

PUAN HESAPLAMA:
6 kitap okuduğum için 6*10 = 60 puan.
1.558 sayfa okuduğum için 15 puan.
20 veya 21 veya 22. kategorideki tüm kitapları okuyamadığım için ekstra 0 puan.
Toplam: 60+15 = 75 puan.

Okuma Şenliği'ne uymayan birkaç kitap daha okudum, fakat saymazsak oldukça yavaş bir ay olmuş benim için, ve düşünüyorum da, sınavlar falan varken Kasım'da ne yapacağım ben? Aah ah, bu gidişle değil şenliği tamamlamak, listede ilk 100'e bile giremeyebilirim! Tabii kimin umrunda? Benim değil :P Daha bunun kışı var, yazı var, yine sonbaharı var :D

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder