[Blog Tur] Kayıp Ruh Yitik Beden - Ayla Koca | Tanıtım Videosu ve Çekiliş


Herkese tekrardan merhaba! Şimdi diyeceksiniz, tur başladı, kız ortalarda yok diye. Turla beraber benim sınavcıklarım da başladı ve dün İngilizce, bugün kimya olmak üzere iki sınava girdim. Bir yandan kitap okuyacak vakit ayırmaya çalışıyorum fakat hem sınavlar, hem yazılarım, hem tur, hem de TÜYAP hazırlıkları falan filan derken, birkaç gündür bloga pek giremiyorum bile. :/

Aslında yorum ve videoyu aynı gönderiye eklemeyi planlıyordum, fakat sonradan çekilişi tüm bloglardan ulaşılabilir kılmak istediğimizi hatırlayarak bu ikiliyi ayırma kararı aldım. Öncelikle minik bir uyarı yapayım, ardından da sizi videoyla baş başa bırakmayı planlıyorum zaten. Videoyu ben hazırladım, bu da demek oluyor ki beklentinizi yüksek tutmayın! Hayatımda ilk defa bir tanıtım videosu hazırlıyorum ve kullandığım program da Movie Maker (daha karışık bir şeyi çözene kadar ben, ohoo, tur biter yıllar geçer) olduğu için gerisini siz düşünün...

Ama denedim ve ortaya bir şeyler çıktı, önemli olan da bu, değil mi? (Yani... evet, değil mi?) Benim bütün bu önyargımdan sonra umarım videoyu seversiniz ve eğer nasıl daha iyi videolar hazırlayabileceğimi bilen biri varsa oradaki kalabalığın arasında, bana domatesler fırlatılmadan önce birkaç öneri bırakabilirse çok sevinirim! :D Haydi, iyi seyirler.

Çekilişe hala katılmadıysanız katılmayı unutmayın!

Not: Videoyu YouTube'a yüklemiştim fakat sonra minik bir teknik sıkıntı çıktığından oradan alamadım, tekrardan Blogger'a yüklemem gerekti. YouTube adresimize gitmek için tık tık!

a Rafflecopter giveaway

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum: