[Blog Tur] Bir Şans Daha (Şans, #1) - Müjde Aklanoğlu | Yazar ve KitapTanıtımı + Çekiliş!


Herkese merhaba! İkinci turumuzun ilk gününden, hatta açılış yazısından selamlar. Açılışı geçen turumuzda Apollon yapmıştı, bunda ben üstleneyim dedim! Başlıkta çok açık ve net bir şekilde yazıyor ama olsun, ben yine de söylemek istiyorum: bugün sizlere yazarımızı, tur kitabımızı ve yazarın diğer kitaplarını tanıtacağım! Aynı zamanda yazının en sonundan, Rafflecopter çekilişimize katılabileceksiniz.


MÜJDE AKLANOĞLU KİMDİR?

Yazarımız kendini, Milliyet'e verdiği bir röportajda şu satırlarla anlatmış:
Ben 1986 İstanbul doğumlu, Memleketi Çorum’u sadece bayramlarda, düğünlerde gören, metropolün bunaltıcı yapısına sıkışmış bir yurttaşım! Evli, iki çocuk annesi, İTÜ Tekstil Teknolojileri ve Tasarım Fakültesi mezunuyum. Yazarım, ev kadınıyım, doktorum, bakıcıyım, temizlikçiyim, rehberim, bazen çatlak bazen zekiyim, çok şeyim… Çünkü ben anneyim! Çok yazan ama heyecanlanınca iki lafı bir araya getiremeyen, IQ’mun yüksek olduğunu söyleyen doktora, kare bir jetonum olduğunu itiraf eden sıradan, standart bir İnsanoğluyum... 

Bir Şans Daha (Şans, #1) - Müjde Aklanoğlu
Adı: Bir Şans Daha
Yazarı: Müjde Aklanoğlu
Yayınevi: Parola Yayınları
Sayfa Sayısı: 720
Goodreads Puanı: -
Seri: Şans #1

Hayatta her zaman herkesin ikinci bir şansı olmalı derler! Ya hatayı yapanı affetmek istemezsen! Onun hatası senin sonunun başlangıcı olursa, dönüşü olmayan yollara, çıkışı olmayan sokaklara dönerse?..

Çok sevsen ve aldatılsan, sevmekten vazgeçer misin? Ya da, her şeyi bırakıp onu affeder misin? Peki, ya kader?..

Sen istemesen de, onu tekrar hayatına soksa ve seni imkânsız sınavlarla sınasa!.. Sen ne yaparsın? İkinci bir şans verir misin? Yoksa yok sayar, geçer misin? O, hayatının kararını vermek zorunda. Kendisi için değil, kendinden olan için. Peki, ya kalbi? Kalbi bunu affedebilir mi? Sevgi her şeye yeter mi? Çok sevdi ve aldatıldı. Hem de en mutlu olduğu anda…

Sizce İkinci Bir Şansı, herkes hak eder mi?

Yazarın diğer kitapları: 
Kör Talih (Talih, #1)
Bana Sevmeyi Anlat (Bana Sevmeyi Anlat, #1)
Yemin Bozdum Yolunda (Bana Sevmeyi Anlat, #2)

a Rafflecopter giveaway

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

5 yorum: