Ya Öyle Olsaydı? | Mimlendim #6


Daha birkaç dakika önce "Uzun süredir ortalarda yeni mim, etkinlik dolaşmıyor, alla alla," diye düşünüyordum, inanır mısınız? Çünkü ben inanamıyorum. Resmen canım Kristal Kitap beni duydu, sonra bir de gitti, dört aylık kısa blogger geçmişimde gördüğüm en zor mime etiketledi. Sevgiler, saygılar, öpücükler :D 

1) Ömrünüzün sonuna dek tek bir yazar okuyabilecek olsaydınız, bu kim olurdu? 
Doğrusunu söylemek gerekirse, buna bir yanıt bulabilmek için çok düşündüm; hala da düşünüyorum! Fakat yok öyle biri. Tüm kitaplarını zevkle okuduğumu söyleyebileceğim ve ömrümün sonuna kadar okurum diyebileceğim, bıkmadan etmeden, valla yok. Olsa da tahminen yabancı yazarlardan olurdu diye düşünüyorum. Hmm... Michael Grant? diyeceğim fakat onun sadece Yoklar Serisi'nin birkaç kitabını okudum. Belki Jeaniene Frost, ama o vampir kitapları yazıyor ve o tür kitaplar bir süre sonra sıkıyor. Aynı şekilde Nalini Singh de fantastik yazarı. Of bilemedim ki. Boş bırakamıyor muyuz?

2) Issız bir adaya gidecek ve yanınıza sadece üç kitap alabilecek olsaydınız, bu üç kitap hangileri olurdu? 
Bu daha bir kolay sanki. Gerçi hiç okumadığım üç mü, yoksa okuyup çok sevdiğim üç mü emin olamadım bir an. Sanırım okuyup sevdiklerim daha bir garanti. Kürk Mantolu Madonna, Endgame: Çağrı ve Mezarla Randevu! (Seçebilmiş olmanın gurur dolu anlarını yaşıyorum sayın okuyucular :D)

3) Bundan sonraki hayatınızı bir kitap karakteri olarak yaşayacak olsaydınız -birebir aynı şekilde- hangi karakterin yerine geçmek isterdiniz?
Sarah Alopay. (Endgame fanı oldum çıktım ben de ya.) Kızın öldürücü bir eğitimi var, zeki, güzel, daha ne? Ayrıca her zaman İngilizce'yi mükemmel bir şekilde konuşabilmek istemişimdir; ideal karakter yani. Tabii Sarah olsam öyle uzun bir hayatım olur muydu, emin olamıyorum doğrusu.

4) Bu soru da oldukça hoşuma giden bir soru oldu. Kitaplardaki üç kadın ve üç erkek karakteri, başka kitaplardaki karakterler ile değiştirseydiniz; seçimleriniz nasıl olurdu?
En. Ufak. Bir. Fikrim. Yok. Neden böyle şeyler soruyorsunuz arkadaş! (Yazar burada sorunun zorluğuna ağlamaya gider.) Ya şey yapalım. Wattpad'den çıkmış Türk yazarlara bir el atalım ve Çilek Mevsimi'nden Mira, Şahmelek'ten İda (öyle miydi emin değilim, kitabı okumadım ama öyle duymuştum, değilse düzeltin) ve Duygu'dan... Duygu. Aynı şekilde erkeklerden de Sedat (Duygu'dan), Aslan (Şahmelek) ve Yağız (Çilek Mevsimi'nden). Kimle değiştirsem, kimle değiştirsem? Vampir Akademisi'nden Lissa, Rose ve Mia'yla değişsinler bari :D Erkekler de Adrian, Dimitri ve Christian olsun. (Neden böyle saçma bir değişiklik yaptım bilmemekteyim.)

5) Okuduğun kitaplardaki karakterlerden biri ile bir gün geçirme şansın olsa, kimi seçerdin?
Aslında herhangi biri olabilir bu ama kim olsa, kim olsa... Adrian olsun! Ivashkov'a, seriye ilk girdiği dakikadan beri aşık biri olarak buna Adrian demezsem ölürüm. ADRIAN IVASHKOV BENİ BİTİREN KARAKTERDİR.


Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder