Zıt Kitaplar (Opposite Booktag) | Mimlendim #20

Kronik Okur tarafından mimlenmişim! (Uzun süredir pek etkinlik olmadığı düşünülürse, sanırım ben bu tür soruları yanıtlamayı özlemişim ya.)

1. Kitaplığındaki ilk kitap X En son aldığın kitap
İlk kitap hakkında o kadar bir fikrim yok ki, o kadar fikrim olmayabilir. Hmm. Alacakaranlık? Belki. Son kitap ise: Kaderci Jacques ve Efendisi. (Jacques böyle yazılıyordu sanırım?) 

2. En ucuz kitap X En pahalı kitap
İndirimler sağ olsun, kitapları ucuza alabiliyoruz fakat sanırım benim de (tıpkı Ömer'inki gibi) en pahalı kitabım Bilge Adamın Korkusu. En ucuzu ise yine Kaderci Jacques ve Efendisi - çünkü orijinal olmasına rağmen kitapçıdaki bir indirim/kampanya nedeniyle 1TL'ye almıştım.

3. Erkek kahramanlı bir kitap X Kadın kahramanlı bir kitap
Bela (erkek) ve... Tatlı Şeytan (kadın).

4. Hızlı okuduğun bir kitap X Uzun sürede bitirebildiğin bir kitap
Gölgeler ve Kiralık Konak. (Bilen bilir, KK'yı bitirmek için kaç gün çabaladım ben. Kitap resmen elimde sürünmüştü.)

5. Güzel kapak X Kötü kapak

6. Yerli kitap X Yabancı kitap
Çok yakında okuyup yorumlayacağım için Ünlü Aşk (yerli) ve şu an okumakta olduğum için Gözlerindeki Canavar (yabancı) olsun. :D

7. İnce kitap X Kalın Kitap
İnce kitaplarım hakkında en ufak bir fikrim yok... O yüzden en kalını söyleyeceğim sadece. (Kitaplığını eşelemeye üşendi.) Bilge Adamın Korkusu.

8. Kurgu X Kurgu olmayan 
Kurgu olmayan pek okumuyorum ama son zamanlarda dil ve anlatım dersinde biyografiyi işliyoruz, o yüzden Cem Sultan ve okumayı planladığım Frostfire.

9. Romantik kitap X Macera kitabı
Hiçliğin Kıyısında, kesinlikle. Macera için ise... hım. Locke Lamora'nın Yalanları sayılır mı? (Sayılmasa bile, o.)

10. Seni mutlu eden bir kitap X Seni üzen bir kitap
Tatlı Şeytan. (O kadar sevdim ki, mutlu olmamak elde değil.) Beni üzen bir kitap içinse diyecek bir şeyim yok sanırım, yani Şahmelek üzmüştü, ama üzücü bir kurgusu olduğu için üzüldüğüm bir kitap okumadım uzun süredir.

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

6 yorum:

  1. En kısa zamanda yapacağım ^_^

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, katıldıiın için teşekkürler :) Ama kapak sorusunu anlamadım, ikisi de güzel ama ikisi de kötü aynı zamanda :D

    YanıtlaSil
  3. Yaptımmm ama görselini çalarak yaptım. :D:D

    YanıtlaSil