15 Gün, 10 Kitap! #3 | 16-31 Ocak 2016


Ve ikinci on beş günün de sonuna geldik. Ben yine ve elbette listeme sadık kalmadım :) Bu sefer ama tamamen farklı ve doğaçlama bir listeyle ilerledim... (Utanıyor muyum? Hayır! Hehe) Bakalım bu sefer neler neler okumuşuuum:

1. The Beautiful Ashes / Jeaniene Frost / Harlequin / 384 Sayfa
2. Cruel Beauty / Rosamund Hodge / Balzer + Bray / 336 Sayfa
3. Darkfever (Karanlık Ateş) #1) / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 382 Sayfa
4. Bloodfever (Kan Ateşi) #2 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 337 Sayfa
5. Faefever (Peri Ateşi) #3 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 352 Sayfa 
6. Dreamfever (Rüya Ateşi) #4 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 400 Sayfa
7. Shadowfever (Gölge Ateşi) #5 / Karen Marie Moning / Delacorte Press / 688 Sayfa
8. Iron Crowned / Richelle Mead / Zebra Books / 385 Sayfa
9. F*ck Love / Tarryn Fisher / Smashwords / 257 Sayfa
10. Splintered / AG Howard / Amulet / 403 Sayfa

Toplam okunan sayfa: 3924
En çok okunan yayınevi: Delacorte Press
(Malum serinin farklı kitapları farklı yayınevlerinden çıkmıyor yurtdışında...)

Ve bu - listeme sadık kalmayarak - tamamladığım ikinci on beş gün hedefi! Bu seneki yıllık hedefim olan 50 kitabı hayli hayli geçeceğim gibi duruyor :) Ayrıca, listelere ne kadar uyamasam da işte üçüncü on beşlikte okumak istediğim kitaplar!


1. Unhinged / AG Howard / Amulet / 400 Sayfa
2. Ensnared / AG Howard / Amulet / 420 Sayfa
3. The Moth in the Mirror / AG Howard / Amulet / 40 Sayfa
4. Dangerous Lies / Becca Fitzpatrick / Simon & Schuster / 400 Sayfa
5. Passenger / Alexandra Bracken / Disney-Hyperion / 464 Sayfa
6. Kuşatma / Brandon Sanderson / Akılçelen Kitaplar / 648 Sayfa
7. Sondan Sonra / Amy Plum / Akılçelen Kitaplar / 328 Sayfa
8. Of Poseidon / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa
9. Of Triton / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa
10. Of Neptune / Anna Banks / Feiwel & Friends / 337 Sayfa

Bu sefer kitapları neden okumak istediğimi yazmayacağım; hem üşeniyorum hem de o kadar vaktim yok :( Birazdan gidip akşam yemeği yiyeceğim, sonra hızlı bir duş alacağım ve yarınki matematik sınavına hazırlanmam lazım! O kadar kötü durumdayım ki, 40 alıp oturacakmışım gibi hissediyorum. Bana şans dileyin...

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

1 yorum:

  1. Sınavda başarılar. Listeyi tamamladin demek. Yooo kiskanmadim ki. Ehehe

    YanıtlaSil