Yeni Kitaplarım! (İzmir Kitap Fuarı 2017)

Önce İzmir, sonra Roma derken şu birkaç hafta pek kitap okuma şansım olmadı, okuduğumda da ucundan başlayıp devamını getiremedim🙄 ama artık İstanbul'da olduğuma göre yeniden kitaplarıma gömülebilirim! İzmir Kitap Fuarı'ndan çok kitapla dönmeyeceğime dair söz vermiştim kendime ve bu sefer gerçekten bu sözü tuttum:)


Fotoğraftakilerin bir kısmını fuarda aldım. Bitmeyen Savaş'ı @exardarkkiller'ın ısrarlı önerisi, Arcturus'a Yolculuk'u ise @eomerezer ve @emurcum'un kitap hakkında söyledikleri şeyler sonucunda aldım ve okumak için sabırsızlanıyorum.  

Kara Kitap'ı da, Suat Derviş'in kitaplarını okumaya devam etmek için aldım. Fosforlu Cevriye'den sonra güya okuyacaktım ama araya bir yıl (hatta belki de iki) girdi ve bende hala icraat yok. 😅 Neyse her şey zamanla. (Kendini avutmaya çalışıyor.) 


Caraval, bir süre önce okuyup sevdiğim bir kitap ve elimde olmasından çok memnunum.

Derindekiler: Şüphe, galiba benim ilk Deniz Erbulak kitabım olacak. Fuarda onunla tanışma şansım oldu ve çok tatlı, çok hoş birisi! ❤️  

Gölgeler konusunda ise hala kararsızım. İlk iki kitabı okumadan bu kitabı anlayacağımı pek sanmıyorum. 🙄 

Şu an okuduğum kitap bitince de, Uzak Varlıkların Yalnızlığı'na başlamayı düşünüyorum. Kısa duruyor, hızla biter herhalde. 😅

Ezgi Tülü

Boğaziçi Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencisi. 2014'ten beri kitaplar hakkında konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder